Wish List

Зовът на новите книги 22

https://i.imgur.com/myNqTEP.jpg

“Мъртви води” на Саймън Бекет, изд. СофтПрес

Саймън Бекет! Книгите му не са за гнусливите, но моето любопитство не оставя място за такива дреболии. Освен това е един от малкото автори на криминални романи, които всеки път успяват да ме изненадат.

“Дългият празничен уикенд едва започва, когато съдебният антрополог Дейвид Хънтър получава обаждане от полицията в Есекс. В мътните крайбрежни води недалеч от Лондон е забелязан разложен труп. Скоро са открити нови останки и от затънтените блата започва да изплуват неподозирани тайни, а Хънтър открива, че не може, или не иска да избяга, макар да знае, че истинската заплаха не идва от мъртвите.”

“Липсващото досие” на Дрор Мишани, изд. Колибри

Първата страница ме наведе на мисълта, че книжарското и полицейското ежедневие си приличат повече, отколкото някога съм подозирала.

Като добавим любопитството ми към новото, защото досега не съм чела израелски криминален роман, нямаше как “Липсващото досие” веднага да не влезе в списъка ми.

“За инспектор Авраам работата в полицията е неговият живот. Той си остава полицай, дори когато не е на служба, и има тайно хоби: да разкрива грешните ходове, които поднасят майсторите на криминалната проза. И ето че един на пръв поглед банален случай, изчезването на шестнайсетгодишен младеж, поставя на изпитание способностите му. В семейството и в обкръжението на момчето сякаш всички са се наговорили да премълчават или да крият истината, принуждавайки го стъпка по стъпка, от заблуда към заблуда, да се домогва до нея и в края на краищата да я приеме, колкото и болезнена да е тя. “

Вместо това чета: Продължавам с историите от “Каменното ложе” на Маргарет Атууд и “Magic Strikes” на Илона Андрюс – последен препрочит с другарчетата, който този път ще завърши с последната книга. Не знам как ще понеса края на толкова любима поредица, на която съм се радвала толкова дълго време.

Leave a comment