Wish List

Зовът на новите книги 56

Книгата, която не е книга: “Бял пясък” на Брандън Сандерсън, изд. Артлайн

В някакъв момент Сандърсън се присъедини към шепата автори, чиито произведения автоматично ми влизат в списъка за четене. Така че, когато чуя за епична нова история, част от Космер, читателското ми сърчица се разтуптява развълнувано.

Ама е графичен роман, да му се не види. Нищо по-дълго от “Просто Спас” не ми задържа вниманието с толкова много картинки и толкова малко проза.

Е, ето я, вече налична и на български, който я иска, честито. Аз? Може да не стигна отвъд въведението от Сандерсън, но ако искате да обсъдим, винаги ще се радвам.

Книгата, която вече чета: “Дълбините” на Алма Катсу, изд. Ориндж Букс

Помните ли “Глад”? Реалната експедиция, предвождана от братята Донър, съпътствана от зло, простиращо се извън човешката природа. Идеално четиво за студените месеци. Струва ми се, че с “Дълбините” би било същото, но кой може да чака толкова дълго, когато му е пред очите всеки ден? Потапям се и разчитам на стила на Алма Катсу да ме погълне достатъчно, че да треперя от студ и ужас, въпреки лятната жега навън.

Leave a comment