Wish List

Зовът на новите книги 8

И аз съм Рейчъл“И аз съм Рейчъл” на Кас Хънтър, изд. Кръгозор

От издателството с огромен ентусиазъм ми разказаха за “И аз съм Рейчъл”, когато посетих щанда им на Софийски базар на книгата,  Подобно на “Земята вика Майор Том”, “И аз съм Рейчъл” заема идеи от научната фантастика, без да се опитва да заема място в жанра.

“Рейчъл и Ейдън вярват, че любовта им ще е вечна.
Тя е брилянтен учен, посветен на развитието на изкуствения интелект. Той все още е влюбен в нея както в началото на брака им и би направил всичко за щастието на съпругата си и на дъщеря им Клоуи.
Когато Рейчъл внезапно загива, животът на семейството се променя драстично…
Рейчъл вече я няма, но им е завещала проекта на своя живот – Ай Рейчъл – подарък, който те са принудени да приемат в дома си… Ай Рейчъл е точно копие на Рейчъл. Има нейното лице, височина и фигура, говори като нея, има нейните изражения. Може да направи любимия сос на Клоуи и да я изслуша. Може да прегърне Ейдън, когато плаче. Може да се шегува и да бъде по човешки топла. Но не е Рейчъл…”

Вещерът: Кулата на лястовиците“Вещерът: Кулата на лястовиците” на Анджей Сапковски, изд. Сиела

Има ли нужда да убеждавам някого за “Вещерът”? За уникалните обрати на уж познати приказки и легенди, за многото нюанси на морала и справедливостта, за чистото удоволствие от преследването на чудовища и приятната изненада, когато чудовището се окаже нещо съвсем неочаквано?

Овчарската корона


“Овчарската корона” на Тери Пратчет, изд. Архонт-В

Първото нещо, което колежката забеляза за “Овчарската корона” – котката на предната корица. Второто – козата на задната 😀 Иначе – Пратчет, още по-малко нужда от реклама дори от Сапковски.

“Овчарската корона” е последната книга от Света на диска и последна за вещицата Тифани. Май остава непреведена само “Dodger”? И “Dodger’s Guide to London”, ако я броим.

“Адският остров” на Матю Райли, изд. БардАдският остров

Мда, смятам да пробвам всеки автор на трилъри, както и на фентъзи и научна фантастика. Въпросът в случая е, дали е добра идея да започвам със сборник новели? Някои автори ги бива в различни форми, но при други, сменят ли, най-силните им страни се губят.

Освен това я рекламират с, “Ако търсите шеметно забавление отвъд всяка мисъл и логика, тази книга е точно за вас!” Малко ще ми е противоестествено да си изключа мозъка точно преди четене o.O

 

 

 

Leave a comment